Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Hjälp! Hur kommer jag vidare i cyberrymden/krångel

Av Anne-Marie - 18 februari 2010 09:32

Har fått problem med min blogg.

Jag försöker och försöker och då när jag nästan är klar så "hänger sig datorn" och det bara att börja om igen! Mitt tålamod med datorer är på bristningsgränsen  : Skulle svara på inlägg från mina nya bloggvänner men........det är uppstår problem.

Måste kontakt min support i Halmstad, min prinsessa tillika dotterdotter.

Till: Snälla gulliga Jacquline!   Det har krisat till sig igen! Vad göra? Jag ringer dig! Vill nyttja dina gedigna kunskape om bloggandet.

Frågor som: Hur lägger jag mina vänner till rubrik: Länkar?

Hur kan jag lägga in en kommentar till "margitholm"?

Repetion ang. länkar från YoyTube?

Ja detta får räcka för idag.

Hoppas att datorn inte hänger sig nu innan jag skickar detta!

Massor med kramar från mormor

 
 
Lena

Lena

18 februari 2010 13:26

Hej Anne-Marie!
Tack för din kommentar hos mig...jag blev så glad !!!
Ser att du har lite problem och föregriper den hjälp du bad din Jacquline om...då det gäller att "länka" någon så klicka på "Inställningar" och vidare "Länkar" där du skriver in "URL-adressen"...att svara hos Margit (som har en annan blogg än vi) så går det att kommentera allra längst ner efter hennes inlägg...
Hoppas det är ok att jag "lägger mig i" ;o)
Kram till dig du nyfunna vän !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Anne-Marie

Anne-Marie

18 februari 2010 17:07

Tack Lena för hjälpen. Du "lägger dig inte i" utan gör ditt bästa för att hjälpa till. Tack än en gång. Jacquline hjälpte mig via telefonen och då kunde jag fråga emellan alla tryckanden hit och dit. Hon är en pärla. Hon är min prinsessa.
Det är inte så lätt alltid. Men som sagt.." Det kan bara bli bättre". Sköt om dig!

http://tantgul60plus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Ovido - Quiz & Flashcards