Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Nu är det jul igen............

Av Anne-Marie - 21 december 2010 16:04

  

Lilla söta Lowe!

Försökte att lägga in musik men det misslyckades!

Ska göra ett nyt försök!   

Ja nu är det jul igen!!!!!

Även om vi detta år har bestämt oss för att inte ha mycket julmat såååååååå blir det lite iallafall.

Skinkan är inköpt, laxen gravas och sillen läggs in imorgon! Julgodiset är fixat och jullimpa och annat julbröd är bakat!

Glögg och lite champis ska inhandlas, ja det blir jul i år också.

Har idag fixat håret och är mycket nöjd.

Lägenheten är färdigpyntad!

Tvättstugan avklaras imorgon!

Sen är det bara att njuta och vara ute så mycket som möjligt trots att det verkar bli kallt men med bra kläder så går det också bra.

Planerar för en resa till Portugal i mars, minst 4 veckor och det ser jag fram emot. Hur det än är så vet jag attt fram emot februari så tröttnar jag på vinter och längtar efter sol och värme. Har så underbara vänner därnere som jag längtar efter.

Mannen har inte samma längtan som jag så han stannar hemma. Förra året då målade han alla köksskåp och lådor invändigt så han sknade inte sysselsättning. Han verkar inte misstrivas med att rå sig själv några veckor. Heja mannen! Du är bäst!

Men först ska vi njuta av helgerna med allt mys det innebär!

Carpe diem kära ni från tomtemor i Timrå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Skapa flashcards