Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Anne-Marie - 19 februari 2010 15:53

Längtar till Portugal just nu!

Idag är jag på ett uruselt humör. Har suttit i telefonen och försökt att komma fram till  Securita i Stockholm då jag har erhållit en felaktig faktura med påminnelse. Har redan betalt för deras service. Men icke...efter 4 timmar....fick jag kontakt. Ja gissa om jag var laddad då. Uppmärksammade damen i andra änden om att det inte var hennes fel...............Nåja servicen räcker till 2011 och därefter vill jag inte att det ska fortsätta och det kom vi överens om samt att räkningarna skulle rivas!!TACK så mycket. Har dessutom tvättstugan idag och en massa tvätt och ryggen värker. Nej nu får det räcka.

Kallt och blåsigt är det ute och i håret ser jag bedrövlig ut.

Allt är pest. Jag är vred.  

Dessutom tycker mannen att jag inte är speciellt social. Jaha! Han anser att jag inte är kontaktbar när jag sitter vid datorn. Jag är koncentrerad! Jag törstar efter kunskap men vad hjälper detta!

Nu är det fredag och kanske ska jag ta ett bad och fundera på vad det ska bli för godsaker till i kväll framför TV:n och Let´s dance. Jag kanske ska logga ur en stund ialla fall? Vi får se hur det blir.

Hur som helst så längtar jag till Portugal. Vill åka dit 1 månad innan jag och mannen intar Halmstad i 3 veckor det ska bli nå´t det. När jag tänker på att lillprinsen kommer i april så blir jag glad igen.

Löjligt att bli så sur för så lite eller hur? Man får ha sådana dagar också!!!!!

Nu loggar jag ur! Ha en skön helg.

Ovido - Quiz & Flashcards