Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Anne-Marie - 9 februari 2010 17:07

Det har hänt ett under!

Har suttit i timmar och försökt med att föra över musik mm från YouTube utan att lyckas.  HJÄLP! Ja jag menar verkligen timmar och det enda som har blivit är huvudvärk, yrsel, sömnsvårigheter samt mardrömmar. MEN:::::::::::

min prinsessa kom till telefonen och inom loppet av några minuter så var det hela fixat!    JUBEL JUBEL hela Timrå må ha hört mitt djungelvrål. Kanske hördes det nästan ända ner till Halmstad. Håll i hatten det är bara tanten i Timrå som överfört musik från YouTube. Detta är helt fantastiskt.

Denna dagen kan jag lägga till historieboken som en av de bästa. Har varit på vattengympa, simmat ett antal längor, bubblat bara det. Dessutom kom mannen från "bibblan" med en CD-bok av Arto Paasilinna "En lycklig man" vi viker oss av skratt. Boken är verkligen humoristisk och låter så trovärdig. Det underlättar med ett gott skratt. Vi avnjöt en delikat lunch och planerade lite inför "Alla hjärtans dag".

MEN sedan kom ängeln och hjälpte mig med överföringen. Jag måste ändå förvånas över att ajg har haft ett sådant tålamod..att inte laptopen åkt ut genom stängt fönster. Ja kanske lugnar man ner sig lite med ålderns rätt eller?

Nu ska jag fortsätta att leta låtar att överföra.

Ska ringa till Jacquline och tala om för henne att hon är det underbaraste som finns. Har sagt detta hur många gånger som helst men jag fortsätter idogt att tjata om det för hon är bäst min goa prinsessa. Jag älskar dig gumman! Känn dig värdefull  Du är ett under! Kramar om dig.  

Ps. Musiken skulle ha legat i samband med min presentationen men den får ligga här nu! Lyssna och njut! Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards