Alla inlägg den 30 april 2010

Av Anne-Marie - 30 april 2010 20:17


NU HAR LILLPRINSEN KOMMIT TILL VÄRLDEN


Äntligen är han här. Efter en jobbig natt med värkar och besök på BB, hemskickad och med ännu värre värkar så bar det iväg igen vid 10-tiden och då hade vattnet också gått. Vid 11 tiden den 29 april kom Love till världen. Min dotter, Jeanette mormodern meddelade mig först att det var på gång och sedan att det var klart!!!!!!!!!!PRINSEN var född 2010-04-29.

Jag kan inte idag med ord beskriva vad jag känner. Så fort jag har ”landat” i detta under så ska jag skriva, skriva, skriva……………..Har försökt med att överföra bilden som togs någon timme efter födseln men inte lyckats. Har varit i kontakt med vänner som har förstått min glädje. Är tacksam mot mannen som har stöttat mig när jag ibland känt mig svimfärdig och förstått att mina tårar har varit och är av lycka. Svårt att med ord beskriva denna omtumlande händelse. Är enormt tacksam att jag fick vara med om detta. Det är stort!

Efter mejl, SMS och telefonkontakter med nära och kära så tog mannen och jag en låååång siesta. Vi var båda totalt mentalt utmattade och somnade och sov en bra stund. Under kvällen fixade vi köttbullar och biffar, tittade på TV, kollade datorn och pratade i telefonen.

Somnade ovaggade när kvällen och dagen den 29 april  var tilländaoch Lillprinsens hade kommit till världen.  


Ovido - Quiz & Flashcards