Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

ÄNTLIGEN PÅSK

Av Anne-Marie - 31 mars 2010 14:16

GLAD PÅSK

Nu är det äntligen PÅSK. Har städat och pyntat och känner att det är vår nu. Tupparna/kycklingarna och påskriset i påskliljebuketten är på plats. Köksfönstret är nyputsat, gardiner bytta och nya blommor inköpta. Laxen ligger på gravning och påskskinkan är inhandlad. Ser fram emot påskmiddag hos goda vänner på påskafton.   

Ja tiden går alldeles förfärligt fort. När påsken är över är det bara drygt 2 veckor till som Jacquline och hennes kärlek behöver vänta på lill-prinsen. Nu hoppas vi att allting går bra. De unga tu flyttar imorgon in i en nyrustad lägenhet och det förstår jag kommer att bli hur bra som helst. Så visst finns det glädjeämnen här i livet. Mannen och jag möter våren/försommaren i Halmstad och det ser vi fram emot.

Carpe diem

 

 
 
Margit

Margit

31 mars 2010 18:48

Hej min vän, Anne-Marie!!!
Och TACK för din varma hälsning!!!
Vad du har grejat till PÅSK!!!
Putsa fönster, bytt gardiner, påskblommor, gravat lax och köpt Påskskinka!!!
Den lilla dragspelaren med RÖTT dragspel...tror att du "fångat mej" på bild med mitt NYA RÖDA!!!
Önskar dej/er en mycket trevlig kväll och PÅSKHELG!!!
Kramen vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

1 april 2010 15:48

Hej Anne-Marie!
Nu har jag njutit av alla dina påskförberedelser och jag tror banne mig att jag tar med mig dem hem...smart va?...eftersom jag inte orkar med några själv *fniss*.
Nu önskar jag iaf dig/er en GLAD PÅSK med påskpuss och kram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Av Irja.

Av" title="http://bloggplatsen.se]Av" target="_blank">bloggplatsen.se]Av Irja.

2 april 2010 00:33

GLAD PÅSK VÄNNEN !!!
JA,det har putsas och fejas här också,inte så mycket med pynt, men jag välkommnar våren,har varit hos tandläkaren i tisdags,har en gång kvar att vara,sen är det uppehåll 6 månader,onsdags var jag barnvakt åt busfröet Melker 1 år och 3 månader gammal.han hinner överallt, han börja gå när han bara var 9 månader.... Önskar dig och mannen en härlig PÅSK.....FÅNGA DAGEN.... DAGEN GÅR EJ I REPRIS .....PÅSK /KRAM IA......

http://40-Talisten bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Ovido - Quiz & Flashcards