Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Skön musik med bilder och krångel

Av Anne-Marie - 24 mars 2010 10:26

Hur jag än gör så blir det fel!!!!!!!!!!!!

Försöker att vara lugn, lugn, lugn. Avslappnad och lugn!! Men datorer kan göra den coolaste ganska frustrerad. När jag lägger in en blogg så visar det sig att det blev dubbelt. Ändrade detta och då visade det sig att inte allt kom med?????

Nåja det är väl bara att kämpa vidare.  Önskar mig en support nu!


 
 
Margit

Margit

24 mars 2010 21:29

Hej Anne-Marie!!
Du ska INTE deppa att det ibland "blir dubbelt" ibland när di skriver kommentarer...likadant för många av oss...händer mig också. Ibland så vet man inte. "gick den iväg"?? Så trycker jag en gång till och då kanske det blev "dubbelt"...GÖR INGET!!!
Satt i natt på jobbet och lyssnade till TOTTA NÄSLUND...som du lagt in...Mycket fin text och han sjöng MED HJÄRTAT!!!
Ja, jag köper också de flesta blommorna själv. det gör inget... Bra när man har egna pengar och kan göra det...
Kramen min kära vän!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
av Irja

av Irja

25 mars 2010 17:38

Kära Anne-Marie !!!
Träning ger färdighet,du är inte ensam om de här, jag gjorde samma fel flera gånger,men man kan lära gammla hundar sitta,så varför inte mig också tänkte jag ,,,,LER ,,,HIhihi....Jag ger mig inte , jag är både envis och tjurig......HA det gott vännen,allt reder sig ..KRAM/IA ******

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Ovido - Quiz & Flashcards