Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Vad ska man skriva om?

Av Anne-Marie - 23 mars 2010 19:23


Ja lite musik kan man ju alltid lyssna på.


Ibland så finns det ingenting att skriva om. Konstigt, vissa hittar alltid på en massa intressanta saker att dryfta. Här är det tomt.

Dagen har förflutit ganska lugnt. Inhandlat present till prinsessan. Köpt en helgskinka till påsken. Har varit ute på en lång promenad. Besökt biblioteket. Maten fixade mannen idag, stekt falukorv och potatismos. Smakade bra.

Ikväll blir det att titta på Mästarnas mästare för mig och mannen kollar ”112 på liv och död”. Det är en evig tur att vi har 2 st Tv-apparater. Emellan TV-programmen löser vi flitigt korsord. Har till och mejlat in några till Aftonbladet och får se om det blir någon vinst. Vi har lyssnat på den lånade CD-boken ”Dödens pendel” av Jonas Moström.

Ser fram emot påsken då jag gillar att pynta ska nog börja med

att byta köksgardiner och köpa nya blommor.  

Humöret är det inget fel på i alla fall. Hej svejs så länge.

 
 
av Irja

av Irja

25 mars 2010 17:29

Kära Anne-Marie !!!
Jag köpte nya blommor till köksfönstret,sanktpauler,de är inte så höga, men en fin färgklick ,i flera rosa nyanser, och putsa fönstrena,passa på medans det var vackert väder,och bytte gardiner,jag kännde mig verkligen dukdig,Får man ge beröm åt sig själv ??? LER....VI har lika bra smak när det gäller musiksmak också, man blir glad i sinn när man ser att man fortfarande klarar av vissa saker.....Ha en FIN/FIN kväll KRAM/IA.....

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Ovido - Quiz & Flashcards