Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Snygg i håret????

Av Anne-Marie - 8 mars 2010 19:23

Lite musik av Winnerbäck, lyssna och njut


J

Ja idag har det varit en riktig vårdag. Plus 7 grader och ett rejält takdropp. Lite blåst men det hjälper bara till att ta bort bort snön. Det märks redan på gatorna att det har blivit smutsigt men det är väl bara att se upp! Är ganska trött på snön nu. Har idag varit till sjukgymnasten Jenny. Kände mig lite konstig efteråt så det blev hem för att inta ryggläge på soffan med ett korsord. Det gäller att passa på. Imorgon bär det av till Birsta city. Skall inhandla present till 40-åringen i Stockholm som vi åker till på fredag. Ska också köpa en förpackning med slingor för håret då jag och kompisen ska göra varandra helt nya i frisyren.  Fram med hättan med hål i och virknålen och gasa på. Lite av försökskaniner är vi men det kan alltid färga över slingorna om det inte blir bra.

Jag tror att vi blir ännu mer förtjusande än tidigare. Återstår att se men kul ska det bli. Återkommer med hur resultatet blir.

Mannen bidar sin tid och verkar vara nöjd med detta. Han går fortfarande med armen i mitella. (ska ha armen lindad i mitella i 14 dagar) Har fått tid på ortopeden, för ytterliggare undersökning inför operationen, den 16 mars. Ja kanske får ha op.tid så snart som möjligt.

Ikväll börjar Saltön och det missar jag inte.

Livet leker och nu är det vår.  

 
 
margit

margit

9 mars 2010 00:47

GO NATT, Anne-Marie!
Vad du är duktig som lägger slingor SJÄLV!!! Du är duktig du!!!
ja vilken härlig vårdag vi haft...och det är bara början...
Trevligt för dej att få åka till Stockholm på fredag...på fest!!!
Skönt att din man snart får operera sin axel. Då får vi tro att det blir bra/bättre och att han slipper åka "ut o in" på Akuten igen...
Kramen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
irja

irja" title="http://-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">-Talistenbloggplatsen.se]irja[/url]

9 mars 2010 01:57

Kära Anne-Marie !!!
SÅ , skönt att höra , positivt tänkande ifrån dig,du gör mig glad.....Vi hade ochså igår +7,2 grader varmt....Skönt....Föken TÖ var verkligen i farten, de skvala från hustaks rännorna....vad blir det för färg,på slingona ??? rött ,svarrt eller ljusa......Det gick bra hos tandläkaren idag,bara en gång kvar.....Skönt....... Fånga dagen.... Dagen går ej i repris.... KRAM IA......

http://40 -Talistenbloggplatsen.se

 
margit

margit

10 mars 2010 20:55

Sänder dig en liten kvällshälsning, Anne-Marie!!
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

11 mars 2010 14:39

Godmiddag kära Anne-Marie!
Fin musik av Winnerbäck, men han tillhör inte mina favoriter.
Däremot blev jag fascinerad av den fina melodin om melankoli och blderna därtill var helt magiska...verkligen !!!

Hoppas slingorna blev bra...förresten, det är klart att de blev. du/ni har ju gjort det förut. =D

Såg också "Saltön" som håller än =)
Varm kram !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 mars 2010 09:31

Gomorron min vän, Anne-Marie!
Hoppas att allt är bra med dig??
Här skiner solen även idag. Jag är nu ledig och är hos min Lasse i Kolsva. Ledig fram till söndagkväll.
Skrev ett LÅNGT inlägg i natt., för 3 dygn...Läs gärna!
Önskar dig Anne-Marie en bra dag och en fin vecka!!!
Kramen från mej till dej!!/Din vän Margit.

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Marie - 5 april 2011 20:14

NÅGRA TANKAR FRÅN PORTUGAL I KVÄLLSDISET DEN 5 APRIL   Nu har jag varit här i Albufeira i nästan 4 veckor och tiden har gått fort.     Idag konstaterar jag att jag är otroligt glad att jag släpade min LapTop med mig hit till Albufeira. Mats h...

Av Anne-Marie - 31 mars 2011 12:01

  ÅTER I PORTUGAL                                                Nu har jag åter igen landat i Portugal  Denna gången stannar jag nästan i 5 veckor. Är hos goda vänner/Eva och Mats, som äger ett hotell och jag hjälper till och pysslar lite un...

Av Anne-Marie - 26 februari 2011 17:19

TAKDROPP   Ja det är faktiskt sant! Idag har det droppat från taket. Det är helt underbart. Jag är så innerligt trött på vinter, snö och kyla. Samtidigt som jag tycker att februari har varit seg så har den samtidigt gått fort också.  Tänk att vi ...

Av Anne-Marie - 5 februari 2011 16:10

    Vinter    Nu var det ett tag sedan jag var in här på bloggen! Har ibland tappat lusten och det känns bara tungt! När jag väl kommer igång så är det riktigt roligt. Så konstig man är ibland. Har börjat i en studiecirkel ”Skriv dit...

Ovido - Quiz & Flashcards